30 augusti

sista söndagen i augusti. snart är det september vilket betyder höst. deprimerande. 
igår var det middag hos lisa, (efter kräftskivan) och det var super mysigt. tyvärr fick jag och sara åka hem efter det, när de andra drog på fest eftersom sara blev plötsligt sjuk. det visade sig senare att hon hade fått magkatarr. så var hemma vid 11 ungefär igår, skönt att komma hem tidigt men lite tråkigt eftersom jag hade förväntat mig en lång festkväll. men men, det finns fler helger.
ikväll är det dans som gäller. matteläxa var också inplanerad att göras idag och den är gjord. plus till mig för det!
annars ska jag ägna dagen åt att bara ta det lugnt, jag har ju en hel skolvecka framför mig.

               
                                        sötisarna bild på julia och lisa från igår.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0