28 augusti

sådärja, äntligen (?) kommer mitt inlägg om idag.
måste först bara säga att min blogg måste kommit upp åp blogg.se eller nånting eftersom mina besökare höjdes med det dubbla på bara några minuter, men det är trevligt det :)
dagen har i alla fall varit helt okej. har min längsta skoldag idag som består av fyra lektioner, men man ska inte klaga.
som ni kanske märker är jag för ovanlighetens skull hemma nu en fredag kväll, men det är för att jag har insett att man inte ska eller kan festa varje helg. så det blir en lugn kväll nu, sen imorgon får det bli party. då ska vi ju fira lisa så det är ju ganska självklart att det blir party då.
imorgon har jag dessutom hundra andra saker jag måste fixa, så kommer springa runt som en galning lite här och var.
nej, detta får ta och räcka för nu, skriver imorrn igen. godnatt


oj vad kul man kan ha i skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0