23 augusti

18års festen igår var riktigt rolig med mycket skönt folk. blev en del del dans och annat skoj.
dagen idag har varit riktigt seg, kom hem vid 1 nångång och har typ sovit sen dess. ikväll är det dans som gäller. första dansträningen på ett halvår för mig. vi får se hur det går ?! kommer nog bli riktigt kul i alla fall trots att jag är så trött.
och imorgon är detta 10 veckors långa sommarlov slut. skolan börjar igen - allvaret. men som ni vet ska jag ju verkligen försöka ta tag i skolan nu, och prestera bättre än hittils. fast och andra sidan säger jag alltid det innan en ny termin börjar.


sara och kims mamma igår


jag, emelie och ida igår


kim, viktor och amal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0