13 augusti

halloj,
idag har det inte hänt speciellt mycket. åkte med min syster till pappas jobb BARA för att äta lunch. (varken jag eller min syster är särskilt begåvade när det gäller matlagning) och efter det begav jag mig hem till sara, för att ligga i hennes soffa och inte göra ett skit. vi gick ner till centrum för att köpa glass men insåg redan efter två steg utanför dörren att det var alldeles för kallt så det fick bli godis istället. efter halva påsen var uppäten och sara skulle åka till stan fick jag åka tillbaka till pappas jobb så jag kunde få skjuts hem för det var ju så kallt och jävligt ute. så det var vad jag gjorde.
nu sitter jag bara här hemma och gör som vanligt ingenting.

imorgon är det jobb som gäller. lite extra pengar dör man inte av, så worktime på mig. vi får se hur det går med det här "gå upp klockan 7" eftersom jag inte har behövt göra det på några veckor. men det går säkert bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0