10 augusti

goodmorning.
hoppas allt är bra med er, för här är det prima.
insåg nyss att det är prick två veckor kvar tills skolan börjar nu, vilket börjar ge mig lite ångest. nu gäller det att börja om igen. få tillbaka alla vanor och rutiner. gå upp - gå till skolan - hem och plugga - sova, och sedan börjar allt om igen. men det här året har jag verkligen bestämt mig för att ta skolan på allvar. jag "lekte bort" ettan. jag pluggade inte mycket alls, vilket inte precis gav mig de bästa betygen man kan ha. (hälften g, hälften vg) nu ska jag satsa, plugga så mycket som behövs. jag vet att jag kan bättre. ett plus är dessutom att jag kommer ha ett helt okej schema. tre lektioner per dag, sovmornar och hemgångar ganska tidigt är inte helt fel. det ända jag möjligtvis skulle vilja ändra på är att ha lite längre luncher.  


(klicka på det för att förstora, och räkna bort svenska som andraspråk vilket jag inte har)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0