tråk som bara den

blev en hemmakväll idag igen. tittade förut på robinsson, och nu är det the wedding date som står på. en långfilm som just nu har blivit avbruten av nyheter. har allmänt tråkigt och känner mig halvt deprimerad som inte gör ett skit på en lördag. alla är någonstans och gör någonting. fick frågan om att följa med tjejerna, men orkade inte. två dagar kvar av lovet. imorgon ska jag fortsätta på mitt krimarbete, och vad som annars händer vet jag inte. får väl hoppas på att det blir lika bra väder som idag, då kan man ju i alla fall ta en sväng runt i huddinge för att njuta av det fina vädret.

37
dagar kvar i skolan, det är ungefär 7 veckors skola. ändå helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0