släktkalas ?

hejsan allihopa.
blev inte en hel hemmakväll igår, utan tog en prommis med sara vid halv 10. riktigt skönt att få prata av sig.

idag kommer delar av släkten, eller farmor, mormor och hennes man kommer hit. vet inte riktigt om jag kan kalla det släktkalas för alla dessa födelsedagar, eftersom jag har träffat alla vid olika tillfällen och redan fått presenter. det här blir väl en tid då jag och min syster ska få umgås med våra mor & far mödrar. sådär , nu fick jag till det hah!. nej men, blir väl lunch och sådär.
senare ska jag i alla fall träffa sara, och vad vi hittar på. det vet man aldrig.  hoppas på att något kul händer ikväll i alla fall.
skriver väl lite senare. ha den bääst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0