presenter

hallojsan,
har varit en bra dag faktiskt, och vädret blev ju hur bra som helst på eftermiddagen. skolan gick snabbt och var väl lagom rolig. hela musiklektionen satt jag och sara ute med varsin gitarr och bara njöt av vädret. heeelt wonderful! när jag kom hem fick jag hjälpa pappa att förbereda maten till imorrn, som ska bli lasagne. efter det, en kort tid vid datorn och sedan middag. det blev fläskflié och potatisklyftor som då jag hade valt eftersom vi skulle fira mig idag. fick också mina presenter, och blev superglad över dom. tack mam & pap, och syster också såklart!
och vad fick jag nudå?
- en skinnjacka (som jag verkligen hade önskat mig)
- ett par "leopard leggings" (som jag också ville ha)
- ett par knallblå leggings
- en söt liten kofta eller vad man ska kalla det
- strumpbyxor (nu vill våren, som mamma sa)
- en sjal/halsduk
- en bläckpenna med sudd!
haha anledningen till den sista presenten var att jag hela tiden använder bläckpenna i skolan, men att det är otroligt jobbigt att man inte kan sudda om man skriver fel, så därför fick jag alltså denna penna. supersmart ju hah.
(kommer kankse bilder senare)

nej nu måste jag fortsätta mitt pluggande. ha en bra kväll. och glöm inte min födelsedag imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0