någon kanske gillar att läsa listor

ÄRLIGHET

Du har sårat nån så de börjat gråta - ja :/
Nån har sårat dig så du börjat gråta -  ja
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - hm, säkert

Jag har smygit ut utan lov - tror inte det? hah

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - mjo

Jag har en hemlighet som ingen vet - aa

Jag har fuskat i ett spel - haha kankse?

Jag har struntat i ett prov - aa


DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - mjo

Jag kan svälja piller - aa

Jag har tagit mediciner mot depression - nope

Jag har anorexi och/eller bulimi - nej

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det  - tror inte det?

Jag har vaknat gråtande - tror inte det heller

Jag har somnat gråtande - jaa

DÖDEN

Jag hatar begravningar - ja

Jag har sett någon dö - nä, tur det!

Någon nära till mig har försökt begå självmord - inte vad jag vet

Någon nära till mig har begått självmord -


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - säkert när jag var mindre

Jag har sett en fallande stjärna - kankse

Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna -

Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - jaa hah

Har sparkat en kille mellan benen - finns det nån tjej som inte har?

Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nä

Har lekt sanning eller konsekvens - yes

Druckit en hel liter mjölk på en timme - vet inte?

Jag har medverkat i en teater -  typ i mellanstadiet hah

Du har fångat en snöflinga med tungan - självklart

Jag har suttit på ett tak på natten - kanske

Jag har åkt taxi - ja

Jag har ätit sushi - ja

Jag har åkt snowboard - faktiskt inte, bara skidor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0