ledig pluggdag

ja, är alltså ledig idag. eller som jag sa förut så skulle jag behövt gå till skolan om det inte vore för jag är klar med min kriminologirapport. men jag som många andra, var klar och slipper alltså skolan idag. galet skönt!
det tråkiga med de här dagarna är att man nästan alltid har något att göra. jag brukar i stort sätt på ägna varje sån här "ledig" dag till plugg. idag måste jag stressläsa ca 200 sidor i en engelska bok. känns inte sådär överdrivet kul. men det är väl bara att köra igång antar jag.
ställde klockan i morse på 9, för jag skulle känna mig lite extra duktig och gå upp tidigt. tyvärr somna jag ju om och vaknade vid halv 11, så där försvann dom timamrna. fick tvinga mig själv upp ur sängen för att inte sova vidare ännu längre.
såå nu måste jag alltså börja läsa. ha en bra dag. 

                                                           
btw, mamma har köpt det här åt mig. det sägs ju vara bra för tänderna, det ända problemet är väl att det smakar förjävligt. bara att stå ut, och vänta på bättre tänder antar jag. mihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0