heldag i skärholmens centrum

tjolahopp
kom hem från skärholmen eller skhlm som det nu förkortas. fick av mormor silvershampoo och ett linne, men så kom hon på att när vi ändå va inne på frissören så kunde jag ju klippa mig, så ja hon beställde en klipptid och halv två satt jag där på en stol i frissörsalongen och kände mig förvirrad. hade sjukt slitna toppar så det behövdes verkligen, men som vanligt efter en klippning blir man inte nöjd. det är hur fult som helst! och kort. blää hatar att klippa mig. men nu finns det inget att göra, funderar på att köpa hårfärlängning, för klarar inte av det här med kort hår.
i alla fall, min syster fick en mascara och en penna till ögonskuggor (hon fyller 11, bara jag som är chockad över att 11 åringar sminkar sig?) hon fick också ett par örhängen. vi bjöds på lunch och fika, mycket snällt av lilla mormor ;)

kvällen kommer antagligen spenderas hemma hos niklas, om han inte hinner somna innan. tönt som han är satt ju han och hans kompisar och lana hela natten.

nej nu ska jag sätta upp mitt hår, och visa mig med utsläppt typ om 5 månader när det har växt ut igen. så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0