9 april

godmorgon tänkte jag säga, men såg att klockan är över fyra. dagarna gååår ju så snabbt.

vakna upp hos niklas vid 9, han sov. vakna vid 10, han sov. kunde inte somna om, så låg och prata lite med sara på sms. när han äntligen vakna, så somna han såklart om igen. somna om och vakna vid 12, han sov. vaknade vid 1 av att hans mobil ringde, yeey han vakna! gick upp vid 2 och fick lite halvkalla pannkakor. tack niklas. pappa kom och hämtade mig efter ett tag, och sedan blev det fika med familjen plus morfar. fick min födelsedagspresent som bestod av pengar. thaaank you grandpa!
ska äta middag på grekiska kolgrillen med familjen och morfar också dåra, och efter det bär det toligtvis av till lisut, där kvällen i alla fall till än början ska spenderas med tjejerna. blir väl som vanligt galet mycket snack och skratt.

nej nu ska jag hoppa in i duschen, använda mitt silvershampoo, fixa mig, och sedan sitta vid bordet på resturangen halv 6. kommer kanske bli en ganska trevlig kväll. får hoppas på det. ha det braao. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0