7 april

känner mig förvirrad. trodde att det var onsdag idag, men det är det inte. lättnad, alltså en dag mer på lovet än vad jag trodde. måste skriva kriminologiarbete nån gång, men orkar inte. måste läsa ut engelska boken, men har över 150 sidor kvar och orkar inte. plugga spanska, orkar inte. loven är inte till för plugg!

gjorde ingenting alls igår, var mest med sara. pratade om allt mellan himmel och jord som det bara går att göra med henne. somnade så sött brevid sara i bäddsoffan runt 11. sov hela natten, och drömde konstiga drömmar.

idag vet jag inte vad som händer. vill ut, eftersom vädret är så fint men vet inte vad jag skulle göra själv ute? sitta på en stol i solen är inte sådär jätte kul, inte heller att gå på promenad ensam. får väl bli en innedag i alla fall. kan ju vara skönt det med, ibland.

saknar sofi som är i Kina, hoppas du har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0