29 april

naturhistoriska muséet - boring som bara den. som tur var gick vi och tittade på homosexuella djur, så det gjorde väl tiden där lite bättre, eftersom det var så sjuka saker som man kunde skratta åt där.  gick runt en snabbis i stan efter med sofi & hanna. en snabbis på ca 15 min. rekordkort tid? sedan var det av till skolan igen bara för att sofi skulle låna min mattebok.
vad som händer senare under dagen vet jag inte, ska kanske träna lite styrka med sara. fast eftersom vi redan är så starka så kanske det inte behövs. okej, ska vara ärlig istället. det behövs verkligen. våra armar kommer väl snart försvinna eftersom det inte finns några muskler i dom hah.

imorgon är det valborg, orkar inte

                           
                                                 så söt

Kommentarer
Postat av: syrran

haha den sjöng ju jag o Anna

2009-05-02 @ 14:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0