28 april

hejsan
dagen har såklart spenderats i skolan, från 8.40 till 14.50. har två riktigt sega och långa lektioner idag men ja tydligen överlevde jag dom eftersom jag sitter här nu. eftersom skolan åkte jag och sofi och *piiiip* nej ni får tyvärr inte veta. så, nu gav jag er just något som ni kan fundera över resten av kvällen. efter det åkte vi i alla fall till lilla niklas j och var där i typ 25 min eller något hah.
så om man ska sammanfatta min eftermiddag kort så spenderades den alltså med sofi.

morgondagen ska spenderas på naturhistoriska muséet tillsammans med min kära klass. anledning till detta är att vi håller på och lär oss om "hållbar utveckling" på naturen och geografin och ska därför dit och göra nånting? vet inte riktigt vad. min naturlärare sa såklart att man kunde gå runt och titta själv lite senare, bland annat fanns det en utställning som hette "homosexualitet i djurvärlden" eller något sånt där, vilket jag och sofi tyckte lät mycket intressant. (ta inte detta allt för seriöst) själv visste jag inte ens att djur kunde vara homosexuella, men kanske.

och för att skriva om något annat så har jag verkligen ångest över valborg. har ångest över precis allt. jag önskar att jag kunde se in i framtiden så jag vet vad jag ska vänta mig men nej, självklart måste jag vänta. valborg, som är om bara två dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0