27 april

jag har ångest. jag vet inte om jag kan och ska vara glad eller inte. hela mitt liv snurrar runt i skallen på mig som om det vore en karusell. jag vet ingenting. jag vet inte vad som händer, jag vet inte vad jag vill. ångest och förvirrad, dom orden beskriver nog mig ganska bra just nu. det är inte kul, inte nånstans. jag önskar livet vore lättare, eller att någon annan gjorde val åt än. det skulle kännas bättre

- hur som helst så måste jag gå till skolan idag. inte för att vi har så viktiga lektioner, och vi har ja inget prov den här veckan men ändå måste jag. jag ska möta upp F vid halv 11, eftersom min första lektion egentligen börjar om ungefär 15 min. jag orkar inte gå på den. kör på en kortare variant av skoldagen istället.

skriver kankse lite senare, får se. ha det bra så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0