22 april

snacka om att tiden går fort, redan slutet av april. det skärmmer mig lite att det går fort, samtidigt som det är skönt. jag vill ju självklart ha sommar och allt det här, men efter de börjar redan 2an. känns som att jag nyss börja 1an, fast den egentligen är över om ungefär sju veckor. sick.  

idag hade vi ingen introduktion av sammarbetet mellan geografin och naturkunskapen, utan vi fick vara "försökskaniner" istället. 3orna som läser pedagogiskt ledarskap skulle testa deras kunskaper på oss, och det var inte den roligaste dagen jag har varit med om. det började med att bara 15 st, från hela klassen kommer på mentorstiden. av dom 15 var vi uppdelade i två grupper, vilket betydde att vi bara var åtta stycken i vår grupp (när man egentligen skulle vara 15 per grupp) efter första "övingen" gick två hem, och där stog vi 6 stycken kvar. det känndes så meningslöst så jag och sofi lämnade också gruppen som bara blev fyra kvar efter den andra övningen. jag undrar hur många det var kvar mot slutet.. ? hur som helst så blev det alltså en ganska kort dag för mig. var hemma vid två ungefär.

idag ska det pluggas pluggas pluggas. i alla fall repetera lite glosor, fraser och frågemeningar som kan vara bra att kunna. är ju andra delen av kursprovet imorgon, som ni vet. jag hoppas verkligen att det går bra!

c ya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0