15 april

har läst, även om det inte räcker. har inte ens kommit halvvägs i boken, men det är ju i alla fall bättre än inget. ska nog läsa vidare lite efter middagen för just nu räcker det för ett tag. somnade nyss när jag försökte läsa ett långt kapitel, så jaa jag gav upp.
har inte gjort mycket idag (förutom boken),  bara duschat och ätit lunch. och suttit en liten stund framför datorn såklart.
kommer nog mest ta det lugnt under kvällen också. bestämde tidigare med hanna att vi skulle träna, men känner mig alldeles för slut för det, plus att jag måste prioritera boken. bara massa dumma ursäkter jag vet, men lite rätt har jag i alla fall.

försöker lägga upp fina vårbilder från min mobil, men det är ju helt fuckad så ibland tar det flera dagar innan det ens går att lägga in dom på datorn. det är därför det är lite glest med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0