seg dag

igår var jag och sara i vår gamla skola, och dte var faktist ganska kul :) alla lärare ville typ prata med än och fråga hur vi hade det i vår nya skola osv. efter det åkte vi med sara och ida till centrum och fika. riktigt mysigt faktist. det sista jag gjorde igår var att jobba. det brukar vara jävligt segt men igår var dte ganska lugnt så det gick också bra :)
matte provet igår ska vi inte ens prata om. det var hur svårt som helst. som tur var fick vi ha miniräknare så svaren borde ju vara rätt men det tråkiga är att man endå inte får några poäng om man inte har redovisat sin uträkning, så ja jag ska väl vara glad om jag får ett g.
idag har dagen varit hur seg som helst. började kl  åtta med spanska. efter det var det håltimme, lektion , lunch hål timme igen och sedan den värsta lektionen i veckan (?) samhällskunskap. just nu är det iaf det värsta ämnet eftersom vi håller på med ekonomi, kan ju erkänna att jag inte förstår mycket av det. som tur var hade jag ocg några tjejor gått och köpt mandariner innan så på så sätt klarade jag av den 2 timmar långa lektionen. har för övrigt blivit helt galen i mandariner, så jag kanske borde byta ut det med allt mitt godisätande ? jag och lisa gick och köpte 3 mandariner var som vi åt upp innan lektionen så vi var tvungna att gå och köpa 4 var till. snacka om atr vi kommer få överskott på C- vitamin.
men men nu ska jag gå och laga mat med min riktiga kockkänsla so egentligen inte finns , sen blir det väl att sätta sig och plugga ekonomi. ha det bäst.

             ser hon inte lite ut som bläckvard i svampbob ? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du skaffat blogg!!!!! Den lär bli fullmatad framöver!

Jag längtar!!!!



Kram

2008-10-17 @ 12:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0