nu åååker vi

har precis kommit hem från skolan efter att ha skrivit mitt ekonomipoov som jag har tjatat om ett tag nu. det gick väl inte så där jätte bra men jag kan ju glädja mig med att ingen tyckte det gick bra !
min kompis sara är nog den gulligaste i världen. hon hade skrivit ut massa bilder på henne och mig som hon gav mig. och så hade hon skrivit en liten text : Kommer att sakna dig ditt cepe!! krascha inte :) / Sarsa. det där cepe är sånt som vi bara säger till varandra. sånt som kompis gör ni vet?!
fick väldens hejdåkramar av mina kära flickor där i skolan. dom är så gulliga dom också :) jag har kankse bara gulliga kompisar ?
ska strax packa ihop det sista innan vi åker till arlanda. vårt plan går till Helsingfors runt 17.00 nångång, och den turen kommer ta ungefär en timme. sedan behöver vi bara vänta 55 min innan planet till själva målet JAPAN går. det tar väl runt 9,10 timmar vad jag har förstått. men där är vi ju självklart inte framma än. min moster har beställt nån taxi som vi ska åka med i ungefär två timmar sen är vi äntligen framme hos mina kusiner :) ska bli såå kul att få träffa dom igen.
men men , nu ska jag väl hjälpa mamma och pappa att packa det sista...
jag kommer sakna vissa lite mer. ni som var hos sara på hennes 16 års firande ni kan räkna med att bli väääldigt saknade. ha det bra nu alla, vi ses om 3 veckor...

                          jag och min bästa vän, våren 08


Kommentarer
Postat av: frida

kommer sakna dig

2008-10-22 @ 16:57:13
Postat av: Lena

Om mindre än 2 tim landar ni på den konstgjorda ön utanför Osaka! Wow, vad jag längtar att se er här! Hoppas ni inte blir allt för jetlagade så att vi kan prata ordentligt när ni kommer hit till Kyoto.

Kramar från moster Lena

2008-10-23 @ 02:57:32
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0