lördag

wihuu det är lördag idag , och som jag har väntat på idag asså! har ett fullspeckat schema idag.. vaknade redan 08.30 vad säger ni om det då ? på en lördag! gick upp vid 9 ungefär och tog en dusch. nu sitter jag här och ska strax äta frukost och packa ner lite saker innan jag ska åka till dansen som börjar 11.15 . jävligt jobbigt med så tidigt dans i vanliga fall , men idag känns det helt okej :) efter det ska jag och sara åka och handla mat (?) vi får väl se hur det går. men iaf sara har planerat en hel meny till sin middag ikväll så vi ska väl försöka åka och handla det. sen ska vi gå och köpa present till jesper som fyller 17 idag :D grattis grattis. efter det ska vi upp till sara och börja fixa inför kvällen , vi ska typ dekorera och hon ska baka muffins , sen ska vi kaga mat osv innan alla kommer :) ska bli suuuper kul tycker jag. men det roligaste av allt kommer vara när sara öppnar sin present, det ska bli kul att se hennes min. kan tyvvärr inte säga vad vi har köpt eftersom dte finns risk att hon läser det här innan hon öppnar den, men men jag kan ju berätta mer imorrn. då kommer säkert bilder upp också.
ha en bra dag för det kommer jag ha , byee


                        en bild på sara från hennes 15års firande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0