lööördag

nu är det lördag igeen , härligt :) har redan varit och dansat, och färgat håret har jag också hunnit med. blev helt okej faktist. har inga klara planer för ikväll , men troligtvis blir det utgång iaf, eftersom jag och sara hade lugn hemmakväll igår. vi köpte godis och satt och tjocka oss till idol och fredag hela veckan. väldigt skönt att vara hemma för en gång skull. men som sagt , idag blir det nog utgång. eller kanske träffa empem en stund ? det var ett tag sen man såg henne, och vi har ju endå lovat varandra att vi inte får tappa kontakten, vilket jag tänker hålla!  
ja det har väl inte hänt så mycket mer än det här, det enda jag kan säga är väl att jag åker till japan om bara fyra dagar. börjar bli lite pirrigt eftersom jag är flygrädd. men men det ska väl gå bra. hoppas jag.
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0