äntligen fredag

har längtat hela veckan efter helg nu , och jaa nu är ju sista dagen innan :D så skönt!  vi har inte vår första lektion i skolan idag heller så vi börjar 10.40 och har sen bara två lektioner. skönt. fast sen ska jag ju fortsätta plugga när jag kommer hem eftersom vi har både engelska och matte prov nästa vecka, och jag har inte pluggat så mkt den här veckan som jag egentligen skulle behövat. jag typ säger att jag ska plugga men sen blir det aldrig av.. sen är det ju dans ikväll också. det ska iaf bli kul, behöver träna känner jag, eftersom jag käkar så mycket godis och annat sånt :O
jaja , nu ska jag gå och fixa mig klart till skolan,
ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0