30/10

hejsan svejsan.
idag har varit en ganska lugn dag. földje med till mina kusiners skola, eftersom de skulle ha halloween fest där idag. i sverige hade jag köpt med mig svart och röd spray-färg som största kusinen skulle ha i håret eftersom hon skulle föreställa en punkare. när jag kom dit vid halv 12, fick jag stå och spraya in färgen. alla som gick förbi stannade och titta. hennes hår blev faktist väldigt bra måste jag säga. minsta kusinen skulle vara tingeling, och hon var hur söt som helst. 
hela deras skola gick bus eller godis här i kyoto och jag och ellen gick med. alla som såg de tyckte att det var roligt. alla barnen var ju utklädda till olika saker, och vissa hade verkligen fått till en bra utklädnad!
mamma och pappa var inte med i skolan. de var och kolla på ett tempel. det där som vi egentligen skulle tittat på igår men som stängde innan vi kom dit.
nu är moster min och köper sushi som vi ska äta till middag,  ska bli gottgott!

ena kusinen som punkare sötaaa jag och syster på skolgården 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0