tokyo

ska strx ut och ata middag. har shoppat lite idag vilket ar ett maste om man aker hit. jag kopte bland annat en troja, orhangen och piercingsmycken. dom har verkligen allt har. jag har helt arligt blivit kar i den har staden! den ar helt underbar, trots alla 12 miljoner manniskor. imorgon ska vi aka till disney sea om det ar bra vader. vi far  se om det blir kul, jag hoppas det. jag skriver mer imorrn kankse for det jag dampar pa det har tagentbordet eftersom jag rakar gora japantecken hela tiden. see you
葉でtばst - ha det bast


Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt att höra! Håller med dej, Tokyo, och speciellt Shibuya där ni bor är kanon. Njut av atmosfären!

Kram från moster Lena som ser fram emot att se er här i Kyoto på onsdag kväll!

2008-11-03 @ 10:17:50
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0