söndag s.ka vilodagen

jaa då var det söndag igen då. veckorna går ju bara fortare och fortare, eller det är iaf så det känns.
hela helgen har varit ganska lugn, i fredags var jag ju hos sara hela kvällen och vi kom i säng så tidigt som halv 11. kändes väldigt skönt. igår gjorde jag inte heller särskilt mkt dåra. på kvällen träffade jag och sara cassandra och jenny, och vi drog hem till adam. satt där och chillade ett tag tills dom var tvugna att dra hem. då drog jag och sara med till ett annat ställe i segeltorp. var där nån timme sedan började vi röra oss hemmåt mot sara. självklart missar vi bussen och får sitta och vänta en halvtimme på en buss där vi åker två stationer. onödigt eller vadå? plus att från stationen fick vi endå gå minst en klvart för att ens komma hem till henne. men men sånt är livet.
igår när jag skulle sova låg jag och tänkte på hur lång tid av sitt liv som går ut på att åka hem.  det måste ju i slutändan bli jävligt lång tid? men och andra sidan, vem orkar ens lägga ner en tanke på det.
nej nu ska jag fortsätta njuta av sista tiden på denna söndag, och så ska jag börja längta till nästa helg. och kankse en aning till jullovet också?
ciaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0