onsdag

ska strax börja röra mig mot skolan. på mentorstiden idag ska vi få veta våra lägesrapporter, hmm? undrar hur det kommer gå.
efter skolan ska som jag sa förut, jag och sara gå (!) till simhallen och träningssimma. gaad är vi duktiga eller? jajamensan ! efter det ska vi hem till sara och äta lite middag innan vi ska bege oss in mot globen. där jag jag och sara med våra mammor gå på någon sorts konsert. vet inte riktigt vad för konsert det är men det står typ the show of christmas 2008 på biljetten så ja, nåt sånt är det väl antagligen. vi gör det mest för våra mammors skull, plus att ibland behöver man faktist tid att umgås med sin mamma. just nu blir det inte mkt tid att umgås med familjen överhuvud taget.
jaja, jag skriver väl imorrn om hur det var .
idag kommer sjuklingarna sofi och frida tillbaka till skolan också, wihuuu
ciao <3

Kommentarer
Postat av: mammaMia

och vad tyckte du om konserten då???

2008-11-24 @ 11:45:18
URL: http://jorfalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0