lugn dag

tjohooo.
idag är sista hela dagen här. imorgon åker vi alltså hem till sverige igen. känns både kul och tråkigt. det har varit så himla häftigt att få vara här och se allt som är så annurlunda mot sverige, men samtidigt är det skönt att få komma hem till vardagen. vårt plan går från osaka runt 12 imorgon om jag har förstått rätt. vi kommer att landa i sverige runt 17.00, och då ska jag försöka träffa sara om jag orkar.
idag tar vi det mest lugnt, eller iaf jag. resten av familjen är i ett köpcenter just nu, mina kusiner är i skolan, och min moster är och handlar mat. det här är första gången jag är helt sälv under den här resan. väldigt skönt faktist!
ikväll ska vi äta middag på den resturang som vi åt på i början, eftersom pappa gillade den så mkt. eller aa, jag gillade den också, fanns hur god mat som helst.
mitt pluggande här i japan som jag har tjatat om så mkt har inte funkat så jätte bra. jag har gjort alldeles för lite! men man hinner inte. vi gör ju saker på dagarna, och man orkar inte sitta och plugga vid nio på kvällen. men men jag ska försöka komma ikapp. förresten, någon som vet när vi har geografiprov ? vore jätte bra om jag fick veta så jag vet hur mkt jag behöver plugga på planet^^
jaja, jag tror inte jag hinner skriva imorgon eftersom vi bli hämtade med taxi väldigt tidigt. men jag lovar att skriva när jag kommer hem sen!
hoppas alla har haft det lika bra som jag, hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0