fira frida

tjolahopp.
det var hur skönt som helst att bara ta det lugnt igår med tjejerna måste jag bara säga!
idag ska vi ju då fira frida eftersom hon fyllde 16 för ett tag sen. det ska bli riktigt kul och vi ska bli bjudna på nåt jag aldrig har ätit förut. det hette typ sesam pippi eller något? frida säger iaf att det är väldigt gott så jag får väl lita på henne...
nu vid 11 ska jag åka iväg och dansa. vi skulle mest träna koreografi idag så det ska bli kul!. hade förresten världens jävla styrkepass igår, det var hur jobbigt som helst. om vi gjorde det vraje gång skulle vi väl alla se ut som body builders sen haha. nej då.
innan vi ska till frida ska jag möta upp lisa och sara, så ska vi åka tillsammans.
jag hinner nog inte skriva mer idag, men ni får ha en liak bra dag som jag kommer ha. ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0