17/11

första skoldagen den här veckan avklarad! känns väldigt skönt och dagen har rullat på som vanligt. ringde sofi imorse när jag var på väg till skolan och jag tror jag aldrig har hört en så hes människa. haha helt sjukt. hon hade blivit det efter fridas firande, och ja vem var inte hes? vi skrek och sjöng som galningar hela bunten. hur som helst, hade bara 4 lektioner idag och nu sitter jag alltså här. ska nog ta det lugnt idag och försöka bli av med en del av min ständiga stress...
jag och sara brukar prata mycket om det här med träning. om vi slutar dansa vad skulle vi göra istället osv osv. en sak har vi bestämt oss för att göra och det är att börja simma en gång i veckan. alltså inte börja i någon sorts simgrupp utan bara efter skolan gå till simhallen (som ligger väldigt nära skolan) och köra några längder. det borde ju vara hur bra som helst ? inte för att jag tror att vi tränar för lite, eftersom vi dansar 3 gånger i veckan plus idrottslektionerna i skolan, men endå. det är alltid bra att träna och man känner sig ju himlans duktig efter, så onsdag nästa! då jävlar blir det simning ;)

nu är det inte långt kvar till jullovet, gaaah jag längtar så jag blir tokig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0