11/11

då var det tisdag, bara tre dagar kvar tills helgen då vi ska fira frida :) jävligt dålig väder ute måste jag säga!
hade kiminologiprov idag, som gick helt okej. har ju inte varit med på någon av dom lektionerna eftersom jag var borta då, men provet var bara två "tänka själv" frågor. skrev 4 A4 så jag hoppas det räcker... nu gäller det bara att klara geografi provet på fredag så kan jag känna mig riktigt stolt.
efter skolan gick jag och sara till castello (där vi typ är stammisar) och fika. vad är bättre än en chai-latte och en bra vän en dag som denna? nothing!
btw, det blev inget jobb igår. kände att jag behövde tiden för att plugga istället. det gick väl sådär, eftersom jag somna kl 6 igår kväll. har fortfarande inte kommit in i rätt tid än, vilket är lite jobbigt. jag får se till att hålla mig vaken till dansen ikväll , plus att jag får ju inte missa despan heller!
jaja, nu ska jag försöka plugga lite , ha det bra alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0