tisdag 16de

hejsan alla fans.
okej det där var ett skämt!
har precis kommit hem från skolan. just nu känns skolan nästa underbar. började vid 9, då vi hade geografi. läraren gick bara egenom provet vi hade för kankse fem veckor sen (?) under denna lektion. jag fick ett g på provet. skönt! efter det hade vi kriminologi där vi tittade på en film och sedan diskuterade lite. efter det var dagen slut! så himla skönt. egentligen har vi svenska nu, men där har vi bokredovisningar och då är det bara 1/3 av klassen som är med idag. alltså fick resten gå hem. hur underbart är inte det? den här veckan kommer vara så chill så det finns inte. känns nästan onödigt att ens behöva gå till skolan den här veckan. ta inte det där sista som att jag tänker skolka för det kommer jag inte göra. det skulle aldrig falla mig in. nästan i alla fall...

den här eftermiddagen kommer jag ägna min tid åt att göra spanska läxan som är lite glosor plus regeln för adjektiv eller något sånt, så den blir nog klar snabbt. och efter det ska jag bara ta de lugnt. guuud så härligt!

    
                en väldigt seriös bild på moi och sara i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0