slappaste dagen hittills

hej igen.
idag har jag gjort absolut ingenting. eller okej nåt har jag gjort, jag har nämligen legat i soffan hela dagen. har hunnit med att kolla på två filmer, mamma mia & en utav indiana jones filmerna. den sista filmen var väl mest pappas val av film. har kommit på mig själv med att titta på väldigt mycket filmer nu för tiden. har jag blivit rastlös eller vad är det med mig? bara det här halvåret har jag säkert sett lika många filmer som jag normalt sätt brukar se på mer än ett år. hmm, lite konstigt? jaja, jag får väl hoppas att nästa år inte bara går ut på att titta på film (inte för att det har gjort det det här året men endå)

och by the way, det är bara tre dagar kvar till nyårsafton. jag längtar sjuuukt mycket!

-nej nu ska jag gå och skära grönsaker till middagen. kul verkligen! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0