shopping + film

halloj
har precis kommit hem. idag var jag som sagt i stan med sara,lisa,jullan och cassandra. hände en del roligheter där som var ganska pinsamma och som därför inte är något jag vill dela med mig av. jag säger bara mannen som spelar gitarr och sjunger på drottninggatan! right jullan? hur som helst, jag handla klart julklapparna och så köpte jag en tröja till mig själv också. det är man ju värd efter en hel dags julklapps letning i stan en dag som denna. det var sjukt mycket folk där, så jag antar att jag inte är den enda som är ute efter julklappar nu dagen innan julafton.

efter det gick jag och sara på bio, vi såg twiligt som vi hade planerat. och nu gott folk kommer min kommentar om den: det var en av de bästa filmerna jag sett på länge. jag brukar inte gilla overkliga filmer men den här var sjukt bra. en film som verkligen alla borde se!

nu ska jag gå och sussa för att orka med morgondagen :D godnatt

            

Kommentarer
Postat av: julia

sv: hahaha nej jag tänkte, men det skulle bli så långt plus att ingen skulle förstå. men tack älskade hanna, du vet att det betydde mycket för mig! =)<3 GOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUL BTW

2008-12-23 @ 22:46:07
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0