lilljul

tjaba tjena hallå.
nu har tjejerna precis dragit från mig och vår lilla förjul. var väldigt mysigt måste jag säga, och mina vänner är nog dom underbaraste som finns! tackar gud för att jag fick börja i samma klass/skola som dom! de kom hit vid fem, och vi fika och titta självklart på sunes jul. haha det är nog en en av de roligaste filmerna som gjorts, i alla fall i sverige. efter det dela vi ut de små julklapparna och jag fick jennys paket, som bestod av ett jätte fint armband. tack jenny! 

just nu sitter jag och väntar på att bli magsjuk. eller rättare sagt jag ber till gud att jag inte blir det. är nämligen så att min kära vän sara som jag har umgåtts väldigt mycket med har blivit det, så nu ber jag som sagt till gud att jag inte ska bli det. inte nu precis innan jul i alla fall!  magsjuk är nog det värsta man kan vara...
jaja nu ska jag sätta mig framför teven innan jag ska gå och sova. god natt världen

   

Kommentarer
Postat av: snygg-jenny

åååaaw, tycker också att vårat lilla gäng är så härligt. Och vad kul att du tyckte om armbandet :D

ps. Alla ber med dig om magsjukan, hahah <333

2008-12-22 @ 15:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0