guitar hero & slingor

ja då har annandag jul också gått. har varit en helt okej dag. spelade lite guitar hero med min syster och sara. jag och sara får ju skämmas, vi är verkligen hur dåliga som helst på det. men med lite träning så fixar det sig nog. efter det satt vi i över två timmar med den där slingmössan, eller rättare sagt jag satt och titta på teve medan sara slet med att få ut håret ur de små hålen. tillslut var vi klara och satte i färgen. blont. det blev lite skillnad men inte överdrivet mycket vilket betyder att den oranga/röda nyansen fortfarande finns kvar. men jag får nog vänta lite innan jag slingar igen eftersom mitt hår kommer bli helt förstört annars. man måste ju vara försiktig med sitt älskade hår. (kommer inte från rätt person) hursomhelst, vi gick hem till sara på kvällen och där gjorde vi absolut ingenting. var sjukt segt!

nu ska jag nog ta det lite lugnt, sedan ska jag gå och sova..

           
                               hahah hon ser ju nästan proffsig ut?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0