en liten fundering

jag har insett att alla männiksor är så otroligt olika. jag tror inte ens att jag förstår mig på hälften av dem. hur kan de finnas männiksor som njuter av att trycka ner andra? hur kan de vara så starka att de ens klarar av de? tycker det att det är kul att se andra människor kränkas och förnedras så totalt att de inte vet vart de ska ta vägen? och när man väl gjort något, räcker inte det då? måste man ständigt forsätta plåga den andra männiksan om och om igen.
det finns männiksor som inte har lätt att gå vidare. de finns dom som kommer ha med sig saker livet ut. saker som de egentligen vill ska bort. bort från hjärnan och bort från världen. vem tänker på dom? absolut ingen.
-den här världen är sorglig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0