dansuppvisning dag 3

god morgon.

kvällen igår blev väl både lyckad och totalt misslyckad. cassandra lagade nudlar och små vårullar till mig så det var väldigt mysigt. tack lilla cassandra! och efter det drog vi plus sara hem till nån kompis till cassandra. där stanna vi ett tag sen börja vår oturskväll. lördag den 13:de det måste vara bestämt som min otursdag alltså. missar bussar, missar tåg kommer fel. nej usch. inget jag vill göra om!
idag är det dansuppvisning dag 3. det är bara vi som dansar olika danslijner som har uppvsining med andra sorters dansgrupper som tex hiphop, magdans, barndans mm. egentligen tycker jag att det skulle ah räckt med förra helgen som dansuppvisning men visst , en till dag skadar väl inte precis. vi har en föreställning kl 14.00 och en 16.00  så har ni inget att göra kan ni ju alltid komma och titta i huddinge aulan!

en tråkig sak som hände igår var att min älskade dator gick sönder! så nu får jag sitta inne på pappas, och goood vilken gamal msn det är på denna dator. typ den första msn som fanns.

nu ska jag sätta mig och plugga in englska glosor som vi ska kunna på provet tills imorrn, önska mig lycka till!
ciao amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0