dansuppvisning dag 1

god morgon allesammans.
genrepet igår funkade super bra, så nu kan jag bara hoppas att uppvisningen går lika bra.
efter följde sara med mig hem och vi tittade på fröken sverige, som ja, var en ganska speciell film. kan kankse vara kul att se om man inte har något för sig.
idag ska vi samlas 12.15 för att träna extra på ett nummer. spöknummer. det är ett av de roligaste nummren jag har varit med om under mina drygt 8 år som dansare! super kul och väldigt spexat. sedan är det då dansuppvisningarna sm är kl 14.00 och 16.30.
ikväll ska vi vara hemma hos julia, och ha det lite skoj. vi är ganska många från klassen som ska vara där så det är jätte kul, kankse lära känna dom en aning bättre? inte helt fel i alla fall.
nej nu ska jag vänta klart på att få hoppa in i duschen , sen jäävlar är det dans som gäller.
ha en lika kul lördag som jag kommer ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0