9 december

goddagens
kom nyss hem från att ha varit i skolan, och sedan varit och fikat med sara. matteprovet gick väl helt okej hoppas jag! kunde inte riktigt allt men en del i alla fall. jag och sofi har börjar skriva en egen myt på svenska nu också. den är jävligt bra måste jag erkänna. (not)
ikväll är det ingen dans heller vilket känns ganska konstigt, så istället blir det en plugg kväll för mig. måste plugga ecdl eftersom jag har prov på torsdag..

nu när jag kom hem såg jag att mamma har julpyntat en hel del, riktigt mysigt! det är ju faktist bara drygt två veckor kvar till jul nu. gaad jag måste köpa julklappar! får kankse se till att försöka göra det i helgen.
ha en bra dag <3
    
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0