7 december

god kväll
dagen har varit superkul, och väääldigt jobbig. det är svårt att tro att man kan bli så slut av att dansa, men jag kan ju tala om att de här helgerna med dansuppvisnungarna är bland dom tröttaste helgerna jag har i mitt liv. man är helt slut efter 7 timmars dansdag.
idag gick det i alla fall helt okej, och vi fick väldigt mycket beröm för våran egen koreografi. vi hade gjorde nästan hela i bara modern dans, så den var i alla fall lite annurlunda jämfört mot de flesta danser på uppvisningarn. rikitgt kul, och jag hoppas att vi får göra en egen nästa termin också.
nu efter har jag bara suttit vid tv:n och degat. ska titta på en film som börjar nu. välkomen till familjen. vi får se hur den är. sedan ska jag gå och lägga mig. måste vara pigg till imorgon och min härliga plugg dag.

  

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

En fantastisk dansuppvisning



tycker en stolt mormor

2008-12-08 @ 09:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0