4 december

halloj
kom nyss ut ur en varm skön dusch, som nog är bland det bästa som finns efter ett träningspass i danssalen. vi har ju egen träning på torsdagar där vi övar vår egen koreografi och om jag får säga det själv så är den faktist ganska bra!
skolan flöt på som vanligt idag med. fick tillbaka ett spanska prov, och för att skryta lite fick jag 0,5 p från MVG. lite surt att vara så nära men min spanskalärare sa att jag skulle fixa det på nästa prov. så ja, det får man väl hoppas.
efter skolan mötte jag pappa för att gå på en handledarskurs inför körkortet som jag förhoppningsvis kommer ta om några år. det var ganska segt att sitta där i 3,5 timme och lyssna på en som bara pratar och pratar. men lärorikt var det allt!
så ja, det är därför jag skriver det här inlägget så pass sent. jag ahr helt enkelt inte varit hemma sedan halv 8 imorse!
ska strax gå och lägga mig, det är ju genrep imorrn så man måste vara pigg.
godnatt gottfolk

     
                                      schteeek i skolan - frida & lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0