22 december forts

jaa då har väl halva dagen gått ungefär. har inte gjort mycket alls idag. sjöng singstar ett litet tag med min syster för ett tag sen. det är alltid lika roligt, även om min syster vinner de flesta av gångerna.

fick ett samtal av min vän hannas chef idag om att få börja jobba där hon jobbar. han sa att jag plus alla andra som vill jobba där ska ses i januari och få veta lite mer om det. jobbet går upp på att vara ledare till barngrupper, som ska få prova på olika sporter och sådär, och eftersom jag har gått på lite allt möjligt som gymnastik, fotboll och dans så får jag väl hoppas att jag passar bra där. men som sagt det är ju inget klart än.

ikväll ska jag äta middag på amazonas (tror det heter så) med min familia. mysigt!

             alltså hon gör den här låten så himla bra, plus älskar filmen
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0